Notificações

  • Loyalty Programme

    Receive discounts on tasty lunch specials. Text “LUNCH” to 777-343-555 and get a 2% discount on your next order! Your Daily Food.

  • Opening Times

    No more running out of the office at 4pm on Fridays to find a new dress! Lucy’s Closet is now open until 8pm. Find your closest store: lucy.com/stores.

  • Hair Salons

    Hair Salon appointment reminder: haircut tomorrow at 10:30am with Charles. Any questions please call 0161 5555555.

  • Defaulted Loan Reminder

    Your loan is now in default. We want to help you get this paid by offering a 20% discount off the balance. Please call us on xxxxxxxxx. Quick Loans Ltd.

  • Staff Request

    Can you do a night shift this evening? If you can, please call Terry (HR) on 55 5555 5555. We hope these templates will streamline your communication efforts when sending text messages to your customers, partners and employees.

Seja um parceiro

Logotipo da marca DoutorJá

Junte-se a nossa rede

Seja um parceiro

Porque se tornar uma clínica Logotipo da marca DoutorJáLogotipo da marca DoutorJá ?

Coração azul
+140 mil consultas
marcadas
Calendário azul
+40 mil usuários
mensais
Hospital azul
23.000 locais de
atendimento
Calendário azul
Preencha os horários
da sua clínica
Calendário azul
Livre de custos
ou taxas

Confira alguns dos nossos
conteúdos para sua clínica

Marketing médico: o que fazer para atrair mais pacientes?

Marketing médico: o que fazer para atrair mais pacientes?

Na era digital é importante se fazer presente, mas como não exagerar e perder a mão no marketing médico? Confira algumas dicas!


O que é a Satisfação do Atendimento Médico na visão do Paciente?

O que é a Satisfação do Atendimento Médico na visão do Paciente?

Para simplificar, a satisfação do paciente é um indicador de quão bem o paciente está sendo tratado. A parte do “quão bem” não se refere necessariamente à qualidade dos cuidados, mas sim, à satisfação do paciente em relação ao tratamento que está recebendo.